الجمعة، 26 ديسمبر 2008

مقتل فنانة في ظروف غامضة ..... بقلم : الخيط


طبعا العالم العربي كله كبير وصغير افتقد الفنانة الكبيرة ..... الفنانة الكبيرة ... ااااا ؟؟؟؟ مممممم؟؟؟؟
هو انا قولتلكو انها فنانة كبيرة مش كده ؟
طبعا انا عارفها بس .... انتوا عارفين الزهايمر اللي بييجي للواحد فجأة.
وأد إيه أثرت في حياة ناس , وفنها وصل لناس كتير وكانت رسوماتها ولوحاتها من أجمل اللوحات اللي واحد شافها و.......
ايه ؟ ... بتقول ايه؟ مش رسامة ... ايوة طبعا طبعا , انا عارف , أنا كنت أقصد إن أفلامها ومسرحياتها كانت من أجمل الـ ... الـ
ايه؟ .... مش ممثلة ... ايوة طبعا طبعا ... أنا أقصد , ... مش مهم بقى.
هي على العموم , أكيد كانت بتعمل حاجة كويسة اوي لدرجة ان وفاتها بقت قضية راي عام وكل الناس اهتمت بيها , انا شخصيا لما كنت بشوفها ما كنتش بحتاج آكل بعدها , شوف بقى كانت مشبعة كام أسرة وموكلة كام طفل , كفاية ان موتها خلى أسهم أحد الشركات
تنهار وتبقى في الأرض بعد ما كان متوقع إنها تبقى من أحسن الأسهم في السوق.
لأن صاحب الشركة دي هو المتهم بقتلها عشان كانت صاحبته وبعتلها حد يقتلها في بلد تاني
وجوزها عايز ثروتها ... وجارها عايز الكلب بتاعها .. وكانت سالفة مني 2 جنيه عوضي على الله
والبواب كان جابلها قزازة حاجة ساقعة و ما لحقش ياخد الفارغ و..... قصص كتير كده.
طبعا دي قضية مهمة وكبيرة - يعني قول 30 كيلو - وفيها أطراف كتير ولازم الحق يبان عشان الناس ترتاح لأن عدد الاسر اللي متابعة القضية دي اكتر بكتير من 1033 اسرة .
مين دي بقى ... !!؟؟

ليست هناك تعليقات: